- Z badań naukowych
Siedzenia w szkole dla dzieci z nadpobudliwością psychoruchową i zaburzeniami koncentracji uwagi (ADHD): piłki terapeutyczne versus krzesła 5
Denise Lynn Schilling, Kathleen Washington, Felix F. Billingsley, Jean Deitz Tłumaczenie: Natalia Smagacz
- Co każdy terapeuta wiedzieć powinien
Stymulacja rozwoju małego dziecka na gruncie domowym z uwzględnieniem preferencji dotykowych w kontekście Integracji Sensorycznej
dr n. hum. Anna Mikler-Chwastek
Zrozumieć zachowanie docierając do źródła jego przyczyny – studium przypadku
mgr Małgorzata Słomczyńska
Mózg poznawany – nieznany
Nieprawidłowa mikrostruktura istoty białej u dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
Julia P. Owen, Elysa J. Marco, Shivani Desai, Emily Fourie, Julia Harris, Susanna S. Hill, Anne B. Arnett, and Pratik Mukherjee
Tłumaczenie: Natalia Smagacz Podstawy neuroanatomii w aspekcie procesów sensorycznych – funkcja układu limbicznego oraz tworu siatkowatego
- Nie tylko dla rodziców
Przedszkole jako miejsce wykrywania, wspomagania i profilaktyki zaburzeń integracji sensorycznej
Michalina ZiątekAktywności prioprioceptywne o typie „ciężkiej pracy” w warunkach klasy – dla dzieci z problemami sensorycznymi
Nancy Peske, tłumaczenie: Ewa GrzybowskaTerapeutyczne Słuchanie – metoda słuchania całym ciałem
Patrycja Malicka