Nr 4/2017

Wydanie papierowe niedostępne!
  • Diagnoza różnicująca w integracji sensorycznej, dylematy, historia i najnowsza typologia zaburzeń
    Zbigniew Przyrowski
  • Ewolucja koncepcji w integracji sensorycznej: proponowana nozologia dla diagnozy
    Lucy Jane Miller, Marie E. Anzalone, Shelly J. Lane, Sharon A. Cermak, Elizabeth T. Osten
    Tłumaczenie: Natalia Smagacz
  • Rozpoznawanie zaburzeń integracji sensorycznej w świetle klasyfikacji diagnostycznej DC:0-3R 19
    Jolanta Kazanowska
  • Codzienna praktyka diagnostyki zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD) w Wielkiej Brytanii na przykładzie działania centrum pediatrii środowiskowej w centralnym Londynie
    Tomasz Świerżewski
  • Jakościowe podejście w diagnozie procesów przetwarzania sensorycznego
    Magdalena Okrzasa
  • Przestymulowanie – czy nadmiar zajęć jest korzystny dla rozwoju dzieci?
    Marta Wiśniewska
  • Profilaktyka rozwoju sensoryczno-motorycznego dzieci w wieku przedszkolnym – modyfikacja programu WIELOZMYSŁOWE ĆWICZENIA UMYSŁU PRZEDSZKOLAKA B.Darlińskiej, A. Gajewskiej
    Beata Andrukiewicz-Karaś, Barbara Darlińska
  • Standardy diagnozy procesów integracji sensorycznej
    Marta Wiśniewska
  • Dziecko prawie zdrowe – z umiarkowanie obniżonym napięciem mięśniowym
    Bożena Dołyk
  • Studium przypadku dziecka z Zespołem Williamsa
    Anna Sieradzka-Borkowska
okładka 4/2017