Nr 4/2017

  • Z badań naukowych
    Diagnoza różnicująca w integracji sensorycznej, dylematy, historia i najnowsza typologia zaburzeń
    Zbigniew Przyrowski

    Ewolucja koncepcji w integracji sensorycznej: proponowana nozologia dla diagnozy
    Lucy Jane Miller, Marie E. Anzalone, Shelly J. Lane, Sharon A. Cermak, Elizabeth T. Osten
    Tłumaczenie: Natalia Smagacz

    Rozpoznawanie zaburzeń integracji sensorycznej w świetle klasyfikacji diagnostycznej DC:0-3R 19
    Jolanta Kazanowska

  • Z doświadczeń terapeutów
    Codzienna praktyka diagnostyki zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD) w Wielkiej Brytanii na przykładzie działania centrum pediatrii środowiskowej w centralnym Londynie
    Tomasz Świerżewski
  • Co każdy rodzic wiedzieć powinien
    Jakościowe podejście w diagnozie procesów przetwarzania sensorycznego
    Magdalena Okrzasa

    Przestymulowanie – czy nadmiar zajęć jest korzystny dla rozwoju dzieci?
    Marta Wiśniewska

  • Terapia SI z perspektywy pacjenta i rodzica
    Profilaktyka rozwoju sensoryczno-motorycznego dzieci w wieku przedszkolnym – modyfikacja programu WIELOZMYSŁOWE ĆWICZENIA UMYSŁU PRZEDSZKOLAKA B.Darlińskiej, A. Gajewskiej
    Beata Andrukiewicz-Karaś, Barbara Darlińska
  • Co terapeuci i rodzice wiedzieć powinni
    Standardy diagnozy procesów integracji sensorycznej
    Marta Wiśniewska
  • Z teorii i praktyki integracji sensorycznej
    Dziecko prawie zdrowe – z umiarkowanie obniżonym napięciem mięśniowym
    Bożena Dołyk
  • Studium przypadku
    Studium przypadku dziecka z Zespołem Williamsa
    Anna Sieradzka-Borkowska
okładka 4/2017